الاثنين، 25 أبريل 2011

دنيتى اتغيرت3>

مممممممممم
كتير اوى بالنسبالهم البنت اللى عندها 15 سنه دى
لسه مدخلتش دنيا..بس انا بقا يتهيالى انى عشت اللى يخلينى اعرف كويس اوى
الفرق بين الحياه بعيد عنه...والحياه فى قربه D:
مين بقا اللى انا بتكلم عنه؟؟
انا بتكلم عن حبيبى...عن اللى ادانى الحياه
عن اللى عرفنى كل حاجه انا كنت محتاجه اعرفها
حبيبى هو الوحيد الى بيفهمنى صح اوى
....
وكل ما اعوذ حاجه بيجبلى احسن منها..وكمان من غير ما اقوله يديهانى
قبل كده..كنت على طول شويه يمين وشويه شمال
مكنتش عارفالى اتجاه
شويه امشى ورا كلام الناس...وشويه ابقى كرهاهم
مكنتش قادره ....
ابقى ---->انا<----
برده يعنى ايه ابقى انا؟؟؟
يعنى مكنتش بسمع كلام نفسى
مكنتش مصدقه انى عندى عقل...يعنى كنت مصدقه الناس انى بجد مشوفتش دنيا وانى لسه عيله والكلام اللى لا بيودى ولا بيجيب ده!!!
-على فكره انا عارفه انى لسه صغيره...وانى لسه بدرى عليا اوى اوى عشان اعرف احكم على الدنيا وكده
بس ده ميعارضش انى برده اقدر اقرر انا عاوزه ايه
وميعارضش انى احاول يكون ليا دور فى الحياه
ايه علاقه سنى بانى عاوزه يكون ليا دور فى الحياه؟؟؟
وليه لازم اول ما اقول لحد انا نفسى يكون ليا بصمتى فى العالم اول حاجه بتيجى فى ذهنه هو انا سنى كام؟؟؟؟
انا مقولتش انى اعمل البصمه دى بكره الصبح
بس برضه لازم على الاقل ااهل نفسى لانى اكون انسان يذكر بالخير فى الدنيا دى
كـــــــــــــــــــــــــــــــل ده بقا..كان بيدور فى دماغى قبل ما اوجه قلبى لحبيبى
حسيت فجاه ان كل ده بيحصلى عشان فى حد عاوزنى اعيد تفكير فى حياتى
فى حد بيقولى انتى مش موجوده فى الدنيا دى زيك زى غيرك....
لازم تعملى حاجه...تغيير
خليكى ايجابيه
اول حاجه عملتها بعد كل الاحاسيس دى ايييييييييه بقا؟؟؟
دخلت نمت :))
ههههههههههههه حته رخامه فى النص بس D:
اول حاجه عملتها بعد ما ادركت انى مش موجوده فى الدنيا دى عشان اعيش عادى
انى قررت
خدت القرار انى استجيب...وسبحان الله
اول ما خدت القرار..والله ماعداش اليوم الا اما لقيت الظروف كلها بتساعدنى
كنت انا اخد الخطوه الاقى على طول الاستجابه بتسبق خطوتى
اتعرفت على ناس غيروا فى عينيا حاجات كتير
ابتديت اسمع عن حاجات جديده عمرى ما سمعت عنها
حاجات حسستنى انى ممكن واقدر اغير العالم ده بجد
ودلوقتى بعد ما حسيت اد ايه انا دنيتى اتغيرت
مقدرش اعمل حاجه ..غير انى اقف عاجزه عن شكر حبيبى
بجد بجد انا بحبك اوى يارب
رغم ان فى حاجات كتير فى حياتى لسه مش مظبوطه
الا ان فى حاجات اساسيه فى دنيتى بقت احسن..وكل ده قربى منك غير دنيتى
انا بقدم قلبى اه لو تقبله..وادى كمان عمرى كانه فى اوله
الشوق ده كله قولى مين يتحمله.يكون فى عونك يلى زيى مجربه
<اها دى اغنيه عمرو دياب بس هيا الا حد كبير بتوصف احساسى من ربنا>
شكرا يارب على كل حاجه...

هناك تعليقان (2):

  1. :)
    أحببتها
    و العمر بالعقل مش بعدد السنين
    يعني انتي ناضجة و كبيرة
    <3

    ردحذف
  2. شكرا بجد ليكى
    ومبسوطه جدا انها عجبتك
    وموافقاكى طبعا على رايك ان العمر بالعقل مش بعدد السنين اللى عشناها فى الدنيا
    المهم الواحد اتعلم ايه :)

    ردحذف